Wednesday, April 10, 2013

Miss that Moment ♥

Ouhh my life, ouhh my chilhood. Miss that moment. Rindu serindu rindunya zaman persekolahan >.< Huu, Assalamualaikum semua :') Tumpang lalu keyh? Hii ^^ Pejam celik, pejam celik, umur dahh meningkat 18 tahun. Ehh dahh abis SPM eh? HAHA, tak perasan pulak :P Actually rindu sangat zaman persekolahan >.< Rindu cikgu-II yang sporting, yang garang, yang comel, yang always membebel bile kiteorg degil dalam kelas, yang slalu rotan kiteorg bile tak siapkan homework. Hihi, tapi saya sedar,tu semua untuk didik kami supaya berjaya. And Alhamdulillah, syukur Ya Allah result SPM memuaskan walaupun ade sikit kecewa sebab tak dapat capai target. Orang kate, bersyukur lah dengan nikmat yang diberikan olehNya. Mungkin bukan rezeki kite time tu. Rezeki tu ade dimana-mana. Kite sebagai hambaNya kena lahh berusaha, berdoa dan tawakal. InsyaAllah Jangan mengeluh keyh? Allah itu Maha Adil. Dia dahh tentukan ape yang terbaik untuk hamba-hambaNya :') Result SPM aku? Hm Hm, 1B+, 3B, 2C+, 2C, 2D. Syukur sebab semua lulus. Target 4A >,< Tapi takpelah :P Hm, meh tengok muke kite time zaman kebudak-budakkan >,< Time zaman persekolahan. Hii ᵔᴥᵔ
Ni Time Forum Remaja Peringkat Sekolah di SMK Telok Datok.
#Mimi #Atea #Saya


Photoshot after end of our SPM paper. Yehaa
#Mimi #Mida #Saya :D
*Budak kecik tu pinjam kejap >.<

Besties dari tadika. Comel kan dia. Sayang dia
Last paper. Photoshot with him 

Jika diberi peluang, teringin nak undurkan masa ;( Teringin nak spend time dengan korang lagi. Teringin sangat-II. Dear friends, maafkan saya if banyak buat korang tersinggung or anything keyh? Maaf kan salah silap kite selama kite berkawan ni eh? Sayang korang semua For you Bie, I Love you so much sayang :* For my teachers for all subjects ! Thanks jugak sebab tak pernah jemu ajar saya. Terima kasih semua. Saya hargai sangat sangat jasa baik korang semua :')

❀ Lots of love : Nursaadah Mohd Saad


No comments:

Post a Comment