Sunday, April 7, 2013

Be a positive person :)


Assalamualaikum guys ! Lame rasenya dahh tak update this blog. Ghinduuuu nak create story dekat sini :') Actually lepas satu kenangan pahit yang sepahit pahitnya dalam hidup, terus je kite lupekan ID and password this blog. Hm :'( But now saya bangkit ! Malas nak fikir manusia yang tak berhati perut tu. Si dia pon dahh terlalu bahagia dengan pengganti saya. Mungkin lebih bahagie berbanding dengan saya dulu. It's okey ! Saya tahu awk tak pernah bahagie dengan saya. And awk tak selesa bercinte dengan saya kan? Saya tahu awak :') Saya ni macam bahan uji kaji awak je. Awak gunekan saya untuk balas dendam untuk hati awk yg pernah disakiti dulu. Hm, sokeyh lah. Bende dahh lepas. Saya redha ape yang berlaku. Saya percaya qadha dan qadar Allah :') Hm, actually dalam hidup ni takboleh berdendam. Tak elok kan? Nabi sendiri tak pernah mengajar umatNya berdendam kan kan? So, ikutlah sunnah Rasulullah itu lebih baik :) Saya doakan kebahagiaan awak dan pengganti saya tu. Awak jage lahh dia sebaik mungkin ye? Saya hanya mampu doakan awak dari jauh :') Hm, cume satu je saya minta. Jangan pernah lupekan saya keyh? Kalau awak nak lupekan yang saya ni pernah jadi kekasih awk, it's okey. Saya boleh terima. Tapi jangan pernah lupe saya didalam setiap doa awak ye? Saya tanak minta lebih. Cukup itu :') Hm, actually terkejut sangat bile awak unblock saya dekat fb. Hm, entah ape yang awk mimpi sampai tergerak hati awk nak unblock saya kan? :') Hm.. Now tade nak sedih sedih lagi. Keep smiling. Peace ^^




4 comments:

  1. kept it up keyh.. =) dont be sad.. just be a smile ;) but don't give a fake smile yarh =))

    ReplyDelete
  2. Huu, InsyaAllah. Biarlahh dia buat kite terluka, jangan kite buat dia terluka. Kite sayang dia walaupun hanya sebagai kawan. Huu *crying* >.<

    ReplyDelete
  3. hey x mau crying3x... laa.. huhu.. life must go on.. =)

    ReplyDelete
  4. Huu,oke *smiling tunjuk gigi* :D Ye betul. Life must go on. Be matured ^^

    ReplyDelete