Tuesday, January 3, 2012

Last update :'>


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh :>
Harap ucapan terakhir sblom cye x bley lgsg on9 , dpt ubah cara layanan awk terhadap cye :’( awk ? saya taktau sampai bile kite nak couple mcm neyy . Umm , samapi ble awak tanak bagi cinte awk setulusnya dkt cye mcm awk pernah bg dkt ex awk dulu :’(  sampai bile awak tanak syg cye seikhlasnyer mcm awk syg ex awk tuh :’( sampai bile awk tanak anggap cye gf awk ? Umm , ape kurangnyer diri saya ? umm :’/ sedih bile diperlakukan mcm neyy :’/ rasa mcm tak dihargai langsung :’/ umm awk ? pernah takk awk tnyer mcm neyy > baby syg biy takk ? < takk pena kan awk ? susah rasa nyer nak dgr ungkapan syg dr mulut awk :’/  Umm time awk usha cye dulu , cye cair dgn cara awk layan cye :’/ cye pecaye kate2 awk . awak kate awk bley lyn cye better than my ex right ? tapi knp bile da couple jadi mcm neyy ? umm :’/ ye saya tau saya tak mcm pompuan lain . saya hodoh , tak sexy , perangai pon mcm bdak kecik kan ? kurus keding lak uh :’> tape saya fhm :’> saya tade langsung ciri-2 pompuan yg awk nak kan ? sikit pon tade :’/ saya pasrah terima semua tu . pape pon , saya tetap sayang awk biy . dalam haty saya cume ade awk . tapi dlm hati awk cye taktau :’/ umm , neyy last saya update blog neyy . lepas neyy kite just bley mcg n call je . maafkan cye ye awk ? ILY :* Assalamualaikum :’>


*harap awk lebih menghargai cye lepas bace note neyy . maafkan saya sbb tak dpt jd yg terbaik utk awk . always love u biy :* 
*sincerely from your sweetheart <3


No comments:

Post a Comment